برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
21 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 1 دیدگاه

بهترین مراکز پرستاری در ایران + لیست ده تایی

زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

بهترین مراکز پرستاری در ایران + لیست ده تایی

بهترین مراکز پرستاری در ایران + لیست ده تایی

این روزها با تغییر سبک زندگی و تبدیل شدن به زندگی ماشینی و شهری، درگیری های روزمره افزایش یافته و خانواده ها با محدودیت های زیادی روبرو هستند که به آنها اجازه می دهد خدمات پرستاری در منزل را بیشتر از قبل انتخاب کنند. ارائه کردن مراقبت های پرستاری که قابل اعتماد باشد در بیشتر موارد امکان پذیر نیست. آنها باید سالمند خود را در ساعاتی را که در خانه نیستند به پرستار بسپارند.

زندگی امروزی با مشکلات شغلی زیادی همراه است و بسیاری از اعضای خانواده مجبورند برای رفع نیازهای زندگی بیرون از خانه کار کنند. اما در این صورت چه کسی باید مراقب افراد نزدیک و مسن باشد؟

یافتن یک فرد قابل اعتماد که همه نیازهای سالمندان را بداند و چگونه از آنها مراقبت کند کار دشواری است. زیرا تمام فعالیت ها و کارهایی که امروزه برای بزرگسالان باید انجام دهید، مانند کودکان است و به یک پرستار سالمند مراقب نیاز دارند. کسی که سال هاست در این شغل کار      می کند و به این کار علاقه دارد، فقط می توانید چنین پرستاری را در یک مکان خاص پیدا کنید.

اما از آنجایی که در نگهداری از سالمندان حساسیت های زیادی وجود دارد، اکثر خانواده ها نمی توانند از عهده این کار به درستی بر بیایند، پس بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین مرکز پرستاری ایران آشنا شوید.

contact-button-arastoo

خدمات پرستاری ارسطو

یکی دیگر از مراکز خدمات مراقبت از سالمندان و بیماران، مرکز پرستاری ارسطو است. در این مرکز کلیه خدمات پزشکی اعم از ویزیت پزشک در منزل، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و… در محیط منزل انجام می شود. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و از این امکانات استفاده کنید. مرکز پرستاری ارسطو علاوه بر این امکانات، تجهیزات پزشکی مانند اجاره دستگاه اکسیژن ساز را به صورت روزانه یا ساعتی با قیمتی مناسب اجاره می دهد.

این مرکز با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد.

پرسنل این مرکز خدماتی به صورت 24 ساعته در تمامی زمینه ها از جمله خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل، همراه پرستار در بیمارستان، مشاوره ترخیص یا انتقال بیمار و مسائل مربوط به بیمار پاسخ می دهند.

مرکز تک زنگ سلامت

گروه تک زنگ سلامت در زمینه نگهداری از سالمندان و پرستار کودک فعالیت می کند. فرستادن یک پرستار کاملاً ماهر در هر جایی که بیماران یا سالمندان مورد نیاز هستند، مراقبت از آنها را برای شما آسان تر می کند. این مجموعه مملو از رضایت مشتریان عزیز بوده و کلیه پرستاران مجتمع تک زنگ سلامت از اعضای فعال و معتبر این مرکز می باشند. ضمنا جهت کسب رضایت بیشتر، مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه در نظر گرفته شده است.

کلیه خدمات با رعایت آخرین متدهای جهانی با حفظ آرامش و امنیت خانوادگی و نگهداری از سالمندان در منزل و یا نگهداری از کودکان در منزل به صورت تمام وقت، پاره وقت، ساعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی ارائه می گردد.

 سفیر آرامش مرکز خدمات و مراقبتهای بالینی سالمند در منزل

سفیر مرکز آرامش در راستای ارتقای سطح سلامت، رفاه و سلامت شهروندان محترم، مجوز فعالیت خود را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت خود را انجام می دهد.

پرستاران و مراقبین این گروه کاملا حرفه ای و قابل اعتماد هستند و خدمات پزشکی، پرستاری و توانبخشی را به صورت کاملا تخصصی برای کودکان ارائه می دهند. این مجموعه شامل بیش از هزار پرونده در زمینه های پرستاری کودکان، پرستاری در آسایشگاه و پرستاری در منزل سالمندان می باشد.

هر فردی نیاز به مراقبت برای سالمند و کودک خود داشت می تواند با یک قرارداد رسمی با مرکز خدمات بالینی سفیر آرامش منعقد می کند.

هدف این گروه استقرار کادری مجرب در مدت زمان کوتاه و ارائه خدمات با کیفیت عالی جهت جلب اعتماد مشتریان است.

مرکز خدمات پرستاری در منزل عاطفه

مرکز خدمات مراقبین عاطفه دارای 20 سال سابقه در ارائه خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان می باشد. این مجموعه علاوه بر خدمات بی نظیر برای سالمندان، اقدامات موثری در زمینه مراقبت از کودک و بیمار و سایر خدمات درمانی در منزل ارائه می کند.

مرکز خدمات پرستاری در منزل عاطفه دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.

مرکز خدمات سالمندان و پرستاری زیمد

مرکز خدمات سالمندان و پرستاری زیمد

زیمد پایگاه جامع آموزشی و خدماتی برای سالمندان و خانواده های آن ها است. دلیل انتخاب نام زیمد (عصای دست سالمندان) این است که سالمندان برای زندگی خوب نیاز به داشتن نیروی حمایتی دارند. دوران سالمندی باید به خوبی هر مرحله دیگری از زندگی باشد. اما کیفیت زندگی در دوران پیری به نگرش فرد بستگی دارد. هدف تیم زیمد همراهی با افرادی است که این روزها به فکر نگهداری از سالمندان خود هستند.

حتما بخوانید: قیمت پرستار تمام وقت

مرکز پرستاری ناجی

مرکز پزشکی ناجی یکی از مراکز معتبر در زمینه مراقبت از بیمار و اطفال می باشد که با داشتن تجربه خوب 20 ساله در این زمینه فعالیت خود را در سال 1378 با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت آغاز کرد.

این مجموعه همواره سعی در رفع مشکلات نابسامان بسیاری از خانواده ها به دلیل اشتغال و مشکلات فراوان افراد جامعه دارد. تمامی کارکنان مرکز پرستاری ناجی با اطلاعات و دانش به روز هستند و از آخرین مراقبت‌های سالمندان، بیماران و کودکان آگاهی کامل دارند. در واقع، همه اعضای این مجموعه بر اساس مهارت، تجربه و ویژگی های شخصی در هنگام استخدام بررسی و تایید می شوند.

به طور کلی مرکز پرستاری ناجی بر اساس اهداف زیر تأسیس شد:

کاهش هزینه های خانوار

ایجاد شغل برای پرستاران

افزایش تعهد به آگاهی و آموزش پرستاری

توانمندسازی اعضای جامعه

افزایش شکوفایی جامعه

این مجموعه نظارت و پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهد و دارای یک شماره تلفن اختصاصی برای تماس های سریع و آسان است. آنها همچنین مشاوره رایگان در زمینه های پزشکی برای تجربه بهتر شما ارائه می دهند.

مرکز شبانه روزی سلامت اول

سلامت اول مرکز 24 ساعته مراقبت بالینی در منزل در سال 1390 با هدف ارائه خدمات مراقبتی، توانبخشی و درمانی در منزل تاسیس شد. این مجتمع دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در منطقه 2 تهران واقع شده است.

در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات اولیه پزشکی، این مجموعه آماده ارائه خدمات 24 ساعته در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و موثرترین قیمت می باشد. در صورت راحتی تماس، شماره 4 رقمی 1527 در همه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است.

مرکز زندگی برتر

مرکز زندگی بهتر با اخذ مجوز رسمی خدمات پرستاری در منزل از وزارت بهداشت و درمان آغاز به کار کرد و به عنوان مهمترین اصل عملیاتی، خود را متعهد به انجام وظایف محوله نمود. این مجموعه به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد و دارای کادری بی نظیر از پرستاران، امدادگران و مراقبین ماهر می باشد. این مرکز برای اعزام کارشناسی خود ضمانت های قانونی ارائه می کند و برای اطمینان بیشتر خانواده ها نیروهای خود را تحت نظارت و پشتیبانی 24 ساعته قرار می دهد.

شما می توانید برای زندگی بهتر خدمات متنوعی را دریافت کنید و با پرداخت هزینه های بسیار مناسب از بیماران، سالمندان و کودکان خود مراقبت کنید و در کمترین زمان از خدمات بی نظیر مرکز زندگی برتر بهره مند شوید.

contact-button-arastoo

مرکز مراقبت های بالینی در منزل مهرآوران

مرکز خدمات بالینی و مراقبتی در منزل مهرآوران پس از دریافت مجوز رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و آماده ارائه خدمات شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل در زمینه مراقبت های پرستاری و مراقبت از سالمندان، خدمات کودک و بیماران می باشد.

این مرکز در زمینه های زیر مشغول ارائه خدمات به خانواده های عزیز می باشد:

درمان زخم بستر و زخم دیابت در خانه

کاردرمانی و ماساژ درمانی در منزل

پرستاری و مراقبت از بیمار

اعزام آمبولانس در محل

موسسه پرستار در منزل طپش

موسسه پرستار در منزل طپش

موسسه تپش نزدیک به 20 سال است که خدمات مراقبت و نگهداری در منزل را ارائه می کند. این مجموعه دارای کد ثبتی و شناسنامه ملی قابل استعلام در سایت دادگستری و دارای سه پایگاه شرق، مرکز و غرب تهران بوده و دارای 4 استاندارد بین المللی ISO جهت کنترل کیفیت و جلب رضایت مشتری می باشد. .

یکی از اقدامات موثر موسسه تپش ارسال پیامک به مراجعین است تا پرستاران از وضعیت خود مطلع شوند. این روش به بهبود قابل توجه کیفیت خدمات کمک می کند. ضمناً با فکر بهترین خدمات برای رضایت خانواده محترم آماده پاسخگویی در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان هستیم.

موسسه پرستاری در منزل تپش حدود 20 سال است که به طور فعال خدمات مراقبتی در منزل را ارائه می کند. این مجموعه در سه پایگاه شرق، مرکز و غرب تهران واقع شده است و دارای کدهای ثبت نام و شناسنامه ملی می باشد که به راحتی از سایت دادگستری قابل مشاهده است. این مرکز        می تواند چهار ISO بین المللی برای کنترل کیفیت و رضایت مشتری دریافت کند.

یکی از اقدامات موثری که موسسه تپش برای کنترل نیروهای اعزامی خود دارد ارسال پیامک به مشتریان است تا از نحوه عملکرد پرستارانش با خبر شوند. این کار باعث شده تا کیفیت خدمات این مرکز بسیار بالا رود. همچنین برای کسب رضایتمندی بیشتر خانواده های محترم توانسته بهترین قیمت را برای خدمات خود در نظر بگیرد و در سریع ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مراجعین است.

 

 

 

عنوان های جستجو شده برای این مطلب:

  • https://nurse21 com/بهترین-مراکز-پرستاری-در-ایران-لیست-ده/
درباره مدیر سایت

(01) دیدگاه

  1. آروین کلارد
    23 مرداد 1402

    ممنون از معرفی و مقایستون عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *