برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
18 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 1 دیدگاه

پرستار خصوصی سالمند در منزل

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

پرستار خصوصی سالمند در منزل

مراقبت خانگی از سالمندان به خصوص برای خانواده‌ها به عنوان یک اولویت بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود. با این حال، مراقبت از سالمندان به دلیل شرایط جسمانی و روانی آن‌ها و همچنین فشار زندگی روزمره، ممکن است به یک نقطه برسد که نیاز به کمک دیگران باشد. در این موارد، استخدام یک پرستار خصوصی می‌تواند بهترین راهکار باشد.

پلتفرم خدمات پرستاری ارسطو با داشتن پرستاران خصوصی حرفه‌ای و دلسوز، بهترین خدمات مراقبتی و پرستاری را برای سالمندان در زمان سلامتی و بیماری فراهم می‌کند. با استفاده از این پلتفرم، می‌توانید به سادگی و با کمترین زمان ممکن، یک پرستار خصوصی را استخدام کنید که به شما کمک می‌کند تا بهترین مراقبت و پرستاری را برای سالمندتان فراهم کنید.

با استفاده از خدمات پرستاری ارسطو، می‌توانید به یک پرستار خصوصی با تجربه و مهارت دسترسی داشته باشید که در انجام وظایف مراقبتی و پرستاری سالمندان ماهر است. این پرستاران با توجه به نیازهای خاص سالمندان، بهترین مراقبت‌های پزشکی، بهداشتی و روانی را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

contact-button-arastoo

با کمک پرستار خصوصی، سالمندان می‌توانند در محیطی آرام و امن زندگی کنند و به تمامی نیازهایشان در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، بهداشت و تمیزی، داروها، حرکت و تمرینات، و ارتباط با دیگران بپردازند.

استخدام یک پرستار خصوصی برای مراقبت از سالمند، از مزایای بسیاری برخوردار است. یک پرستار خصوصی می‌تواند به شما کمک کند تا در منزل با شرایطی مثل توانایی های سالمند، درمان، نگهداری و حتی تعامل اجتماعی، کمک کند. همچنین، یک پرستار خصوصی می‌تواند برای سالمند تمرینات فیزیکی و حتی روانی راهنمایی کند که می‌تواند کیفیت زندگی او را بهبود بخشد.

با استفاده از پلتفرم خدمات پرستاری ارسطو، شما می‌توانید به راحتی یک پرستار خصوصی مجرب و متعهد را به عنوان همراه سالمندتان در منزل خود استخدام کنید. همچنین، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا با توجه به نیازهای سالمندتان، پرستار مناسب را انتخاب کنید.

در نهایت، استخدام یک پرستار خصوصی می‌تواند به شما کمک کند تا برای سالمندتان احساس خیال راحتی کنید و به آنان اجازه دهید که در خانه خود، به آرامش و راحتی لذت ببرند.

مزایای حضور پرستار خصوصی سالمند در منزل

پرستار خصوصی سالمند می‌تواند بهبود سلامتی فرد را تضمین کند

پرستاران خصوصی حرفه‌ای و دلسوز، با توجه به شرایط جسمی و روانی فرد، خدمات مراقبتی و پرستاری مناسبی را ارائه می‌دهند. این خدمات شامل مراقبت از پوست، تغذیه، داروخانه، شستشو، تمیزکاری و تنظیم کارهای روزمره می‌شود. حضور پرستار خصوصی سالمند در منزل می‌تواند بهبود کیفیت زندگی فرد و کاهش نیاز به بستری شدن در بیمارستان را تضمین کند.

افزایش امنیت فرد

سالمندان در برابر خطرات مختلفی مانند سقوط، آتش‌سوزی و خطرات دیگر قرار دارند. پرستار خصوصی سالمند با حضور در منزل و نظارت بر فرد، امنیت و سلامت فرد را تضمین می‌کند.

کاهش هزینه‌های درمانی

حضور پرستار خصوصی سالمند در منزل، برای فرد و خانواده‌اش هزینه‌های درمانی را کاهش می‌دهد. با توجه به اینکه بسیاری از خدمات پرستاری در منزل قابل انجام هستند، نیاز به بستری شدن در بیمارستان کاهش می‌یابد و همین باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی می‌شود.

حفظ استقلال فرد

حضور پرستار خصوصی سالمند در منزل، به فرد این امکان را می‌دهد که استقلال و اعتماد به نفس خود را حفظ کند. فرد می‌تواند خودش تصمیم بگیرد و با کمک پرستار، کارهای روزمره خود را انجام دهد.

کاهش استرس

افزایش ایمنی و راحتی با مراقبت پرستاری در منزل

مراقبت پرستاری در منزل برای سالمندان بهبود وضعیت آن‌ها را با ایجاد یک محیط امن، کاهش رفت و آمد به مراکز درمانی و نظارت مستمر بر وضعیت آن‌ها تضمین می‌کند. همچنین، با ارائه مراقبت‌های بهداشتی در خانه، افزایش استقلال و آزادی سالمندان را به همراه دارد. همچنین، حضور پرستار در منزل می‌تواند به اعضای خانواده نیز در ارائه مراقبت‌های صحیح کمک کرده و مسئولیت مراقبت از سالمند را از دوش آن‌ها بردارد.

رفاه و روحیه بیشتر

حضور پرستار سالمند در خانه می‌تواند باعث افزایش رفاه و روحیه سالمندان شود. در مقابل حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که محیطی ناشی از استرس، ناراحتی و نارضایتی دارند، محیط خانه آرام و آشنا است و برای سالمندان آسان‌تر است که در آن بهبود پیدا کنند. همچنین با حضور پرستار در خانه، سالمندان احساس ارامش و اطمینان دارند که در هر لحظه می‌توانند به کمک و پشتیبانی پرستار دسترسی داشته باشند.

کاهش هزینه‌های بهداشتی

یکی از مزایای دیگر پرستاری سالمند در خانه کاهش هزینه‌های بهداشتی است. در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان‌ها، که هزینه‌های بسیاری را به همراه دارد، حضور پرستار در خانه به اندازه کافی ارزان تر است. همچنین با مدیریت صحیح و موثر بیماری‌های مزمن، مانند دیابت، فشار خون بالا، آرتروز و … می‌توان از هزینه‌های بیشتری جلوگیری کرد.

کاهش خطر ابتلا به عفونت

حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای سالمندان به دلایل مختلفی، از جمله خطر ابتلا به عفونت، مشکلاتی را به همراه دارد. با حضور پرستار در خانه، می‌توان از این خطرات جلوگیری کرد و به سالمندان کمک کرد تا در محیط آرام و بهداشتی خانه خود بهبود پیدا کنند.

پرستار خصوصی سالمند در منزل خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

پرستار خصوصی سالمند در منزل خدمات زیر را ارائه می_دهد

فیزیوتراپی در منزل

یکی از خدمات اساسی پرستار خصوصی سالمند، فیزیوتراپی در منزل است. در این دوره، بسیاری از سالمندان با مشکلات حرکتی روبرو می‌شوند. پرستار سالمند با ارائه تمرینات حرکتی و نرمش‌های مناسب، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا توانایی‌های خود را که یا کمرنگ شده یا از دست رفته‌اند، بازیابی کنند. همچنین، پرستار سالمند می‌تواند به سالمندان آموزش دهد که چگونه با فقدان توانایی حرکتی کنار بیایند و بهتر کار کنند.

سرم تراپی در منزل

یکی از وظایف مهم پرستار خصوصی سالمند، ارائه سرم تراپی در منزل است. بسیاری از سالمندان به دلیل ترس از تزریقات، کهولت سن و بیماری، نمی‌توانند به صورت مداوم به بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی بروند تا دارو و سرم خود را تزریق کنند. اینجاست که پرستار حرفه‌ای و آموزش‌دیده می‌تواند فرآیند تزریق را در منزل انجام دهد. این کار باعث راحتی و بهبود هرچه سریع‌تر سالمند شما خواهد شد.

تعویض سوند در منزل

برای بسیاری از سالمندان که با بی اختیاری ادرار و احتباس ادرار مواجه هستند، نیاز به سونداژ دارند. انجام سونداژ بهتر است توسط افراد متخصص صورت بگیرد تا از هرگونه صدمه به دستگاه ادراری، ناراحتی و عفونت در سالمند جلوگیری شود. پرستار خصوصی سالمند می‌تواند در ارائه خدمات تعویض سوند در منزل به سالمندان کمک کند. در صورتی که به تعویض سوند در منزل برای سالمند نیاز دارید، حتماً توجه داشته باشید که پرستار از این مهارت برخوردار باشد.

مراقبت و نگهداری از سالمند

کمک به سالمندان در مراقبت و نگهداری آن‌ها، یکی از وظایف مهم پرستار خصوصی سالمند است. بیشتر افراد مسن به دلیل کاهش قدرت جسمانی نمی‌توانند کارهای روزمره ساده‌ای مانند لباس پوشیدن، حمام کردن، خرید کردن و… را به تنهایی انجام دهند، به همین دلیل نیاز به کمک دارند. پرستار خصوصی سالمند با ارائه خدمات مراقبت و نگهداری، به سالمندان در انجام این کارها کمک می‌کند و زندگی روزمره آن‌ها را راحت‌تر می‌کند.

contact-button-arastoo

پاسخ به سوالات متدوال شما برای پرستار خصوصی سالمند

  • پرستار خصوصی سالمند در منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟ ارائه خدمات فیزیوتراپی، سرم تراپی، تعویض سوند و مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل.
  • قیمت پرستار خصوصی سالمند چقدر است؟ قیمت با توجه به عواملی مانند ساعات کاری، محل سکونت درخواست کننده، وضعیت جسمانی سالمند و وظایف پرستار تعیین می شود.
  • پرستار خصوصی سالمند را از کجا استخدام کنیم؟ توصیه می شود به مراکزی که دارای مجوزهای معتبر از وزارت بهداشت و درمان هستند مراجعه کنید. خدمات پرستاری در منزل ارسطو با بیش از دو دهه فعالیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
  • چه زمانی باید پرستار خصوصی در منزل برای سالمند استخدام کنیم؟ زمانی که سالمند تنها زندگی می کند و برای انجام کارهای روزمره به کمک نیاز دارد و یا از لحاظ جسمانی توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارد.
  • چطور می‌توانیم مطمئن شویم که پرستار خصوصی سالمند ما با تجربه و حرفه‌ای است؟
    برای اطمینان از تجربه و حرفه‌ای بودن پرستار خصوصی سالمند، می‌توانید به مراکز مجرب و دارای مجوزهای لازم مراجعه کنید و از مدارک و گواهی‌هایی که پرستار ارائه می‌دهد، مطمئن شوید. همچنین می‌توانید از نظرات و تجربیات دیگران که با این پرستار کار کرده‌اند، استفاده کنید. در ارسطو، تمام پرستاران ما تحت آموزش‌های مربوط به حرفه خود قرار می‌گیرند و دارای مجوزهای لازم برای ارائه خدمات پرستاری در منزل هستند.
  • آیا می‌توان پرستار خصوصی سالمند را برای مدت کوتاهی به‌صورت قراردادی استخدام کرد؟
    بله، می‌توانید پرستار خصوصی سالمند را برای مدت معینی به‌صورت قراردادی استخدام کنید. ما خدمات پرستاری به‌صورت موقت و قراردادی نیز ارائه می‌دهیم.
  • آیا پرستار خصوصی سالمند ما می‌تواند در مورد وضعیت سلامتی سالمند گزارش بدهد؟
    بله، پرستار خصوصی سالمند می‌تواند درباره وضعیت سلامتی سالمند گزارش بدهد و اگر نیاز به تغییرات در درمان یا نگهداری سالمند باشد، به شما اطلاع دهد. ما از سیستم نرم‌افزاری برای ثبت گزارش‌های پرستاران استفاده می‌کنیم تا شما همیشه به‌روز با وضعیت سلامتی سالمندتان باشید.

 استخدام پرستار خصوصی سالمند در منزل و بیمارستان

راستخدام پرستار خصوصی سالمند در منزل و بیمارستان

شاید در زمانی که عزیزتان سالم باشد و هیچ گونه بیماری ندارد، بتوانید با او در زمان‌های بیکاری وقت بگذرانید تا از افسردگی پیشگیری کنید، اما زمانی که عزیزتان به دلیل بیماری‌هایی مانند آلزایمر، زوال عقل، تومورهای مغزی یا سکته مغزی توانایی جسمی و روانی خود را از دست داده و نیاز به تعویض پوشک و مراقبت شبانه‌روزی دارد، این وضعیت برای شما می‌تواند سخت باشد. در این شرایط، حضور پرستار خصوصی سالمند در منزل یا بیمارستان می‌تواند برای شما و همچنین عزیزتان سودمند باشد، زیرا شما به دلیل نداشتن مهارت کافی، مشغله کاری و سایر وظایف خانوادگی نمی‌توانید به عزیزتان مراقبت کنید.

برای مراقبت از سالمند پوشکی که قابلیت حرکت ندارد، پرستار شخصی باید دارای توانایی جسمانی قوی باشد تا بتواند بدون ایجاد آسیب به سالمند، او را در فعالیت‌هایی مانند حمام کردن و تعویض پوشک کمک کند. حضور پرستار شخصی در کنار سالمند بیمار در بیمارستان یا خانه، احساس آرامش و امنیت بیشتری به عزیزان سالمند می‌دهد زیرا مطمئن هستند که فرد حرفه‌ای و متخصصی به همراه ایشان است و در صورت وقوع اضطراری، اقدامات لازم جهت حفظ جان سالمند انجام می‌شود.

در نتیجه، هنگام انتخاب پرستار خصوصی برای سالمند، بهتر است به مؤسسات و شرکت‌های پرستاری معتبر مراجعه کنید که پرسنل حرفه‌ای، متعهد و مسئولیت‌پذیر داشته باشند. همچنین، باید مطمئن شوید که مراحل کار پرسنل در هنگام اعزام به محل شما تحت نظارت قرار دارد و آن‌ها به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. پرستار خصوصی سالمند ساعات زیادی را در کنار سالمند شما می‌گذراند، بنابراین بهتر است از مؤسسات معتبر با سابقه و اعتبار اقدام کنید تا اطمینان حاصل شود که سالمند در معرض امنیت، سلامت و آرامش قرار دارد.

 قیمت پرستار خصوصی سالمند در منزل

هزینه پرستار خصوصی سالمند یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که خانواده هنگام تصمیم‌گیری درباره استخدام پرستار سالمند باید به آن توجه کنند. حقوق پرستار سالمند در منزل، بستگی به درخواست و خدمات موردنیاز شما و سالمندتان دارد. برخی خانواده‌ها برای چند ساعت در روز و برای انجام کارهای شخصی سالمند به پرستار خصوصی نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به صورت شبانه روز به خدمات پرستاری برای نگهداری و مراقبت از سالمند بیمارشان، مانند فیزیوتراپی، تعویض سوند، انجام تزریقات و چک کردن علائم حیاتی، نیاز دارند.

بنابراین، عواملی مانند شرایط سالمند، ساعات کاری پرستار و نوع خدمات پرستاری، می‌توانند به عنوان مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت پرستار خصوصی سالمند مطرح شوند. پیشنهاد می‌شود قبل از استخدام پرستار سالمند، با او در مورد شرایط کاری و نیازهای سالمندتان صحبت کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید. همچنین، شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از هزینه‌های پرستار خصوصی سالمند در منزل و بیمارستان با کارشناسان ارسطو تماس بگیرید.

 ارسطو پلتفرم آنلاین خدمات پرستاری سالمند در منزل

ارسطو یکی از مجرب‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های ارائه خدمات پرستاری در منزل است و با مؤسسات خدمات پرستاری-مراقبتی معتبر همکاری دارد. این پلتفرم سرویس‌های متنوعی از جمله پرستار خصوصی سالمند در منزل و بیمارستان را ارائه می‌دهد.

پرستارانی که توسط ارسطو اعزام می‌شوند، نسبت به پرستارانی که به صورت شخصی فعالیت می‌کنند، مزایای بسیاری دارند. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • ارائه نیروی متخصص و با سابقه کار بالا
  • کیفیت بالا در ارائه خدمات
  • قیمت متناسب با ارائه شده‌ها
  • ارزیابی دوره‌ای عملکرد نیروها
  • اعزام نیرو از نزدیک‌ترین منطقه
  • احراز هویت نیروها
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

بنابراین، اگر مهارت، تعهد و قیمت پرستار خصوصی سالمند برایتان در اولویت است، می‌توانید به پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی ارسطو مراجعه کنید.

برای ثبت درخواست استخدام پرستار شخصی سالمند، شما می‌توانید فرم ثبت سفارش موجود در سایت را تکمیل کنید و یا با شماره تلفن02177261673 تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما جهت هماهنگی‌های بیشتر و اطلاع از شرایط روحی و جسمانی سالمندتان با شما تماس خواهند گرفت. سپس، پرستاری که متناسب با نیاز شما و سالمندتان است به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

درباره مدیر سایت

(01) دیدگاه

  1. لیلا عسگری
    31 فروردین 1402

    با توجه به وسواسی که داشتیم مشکلات زیاد با پرستارهای قبلی الان حدود دوماهی هست با تیم خوب خانم برخورداری همکاری داریم و از پرستار باتجربشون که برای پدرم اعزام کردن بسیار راضی هستم و حتما این مجموعرو به افرادی که دنبال دغدغه گرفتن پرستار هستن پیشنهاد میکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *