برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
18 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 0 دیدگاه

سرم تراپی در منزل

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

سرم تراپی در منزل

سرم تراپی در منزل

بسیاری از افراد از تزریق می ترسند. به خصوص اگر تزریق در مکان های خاص مانند بیمارستان یا کلینیک انجام شود. از طرفی کسانی هم هستند که در طول دوره درمان امکان مراجعه به این موسسات را ندارند. در هر صورت آیا به دلیل شرایط خود باید این افراد از درمان و دارو خود عقب بمانند؟ واضح است که خیر.

برای کمک به این گروه ها امکان تزریق سرم در منزل وجود دارد. با این حال، سوال این است؛ آیا می توان در هر شرایطی و توسط هر فردی سرم را تزریق کرد؟ برای انجام صحیح آن، ابتدا باید به پزشک مراجعه کنید، حتی ویزیت پزشک در منزل هم می تواند کار شما را پیش ببرد. پزشک تنها کسی است که می تواند به صورت حرفه ای مشکل را تشخیص داده و بهترین درمان را تعیین کند. پرستاران کارهای دیگری را انجام خواهند داد. بدون شک یک پرستار آموزش دیده و حرفه ای این کار را با نهایت دقت انجام داده و در نتیجه این عمل بهبودی سریع بیمار حاصل می شود.

contact-button-arastoo

تزریق سرم بدون نسخه

آیا تزریق سرم بدون نسخه امکان دارد؟ همانطور که ممکن است حدس بزنید، این غیر ممکن است. متأسفانه برخی از افراد برای علائم ضعف یا برخی علائم دیگر به کلینیک مراجعه می کنند و سرم خود سرانه بدون تجویز پزشک دریافت می کنند. در مقابل مراکز درمانی هستند که به دلیل منافع مالی به این موضوع پاسخ منفی نمی دهند.

سرم فقط باید زمانی استفاده شود که مصرف خوراکی طبیعی آب یا غذا برای فرد امکان پذیر نباشد. بنابراین هر گونه استفاده غیرحرفه ای بیشتر از آن نه تنها ضروری نیست، بلکه در دراز مدت نیز مشکل ساز است. فرقی ندارد که این تزریق در یک مرکز پزشکی باشد یا در منزل انجام شود.

فیلم آموزش وصل سرم

 

موارد مهم هنگام سرم تراپی

  • اگر بیمار مشکل یا بیماری مزمن دارد یا به داروهای خاصی حساسیت نشان می دهد، باید قبل از شروع کار به پرستار اطلاع دهد.
  • از تاریخ انقضا و سلامت سرم باید اطمینان حاصل شود و سایر موارد باید به طور کامل بررسی شوند.
  • تجویز و تایید پزشک برای انجام تزریقات در منزل ضروری است. خدمات پرستاری ارسطو دارای پزشکان مختلف است و شما می توانید این خدمات کامل را در سایت ما دنبال کنید.
  • تهیه اقلامی مانند دارو بر عهده بیمار است، اما برخی مراکز در صورت درخواست بیمار می توانند آنها را برای شما با گرفتن هزینه تهیه کنند.
  • برای سرم تراپی در منزل علاوه بر سرم، داروها و محلول مورد نیاز، کاتتر یا کانولا، پایه سرم و تجهیزات استریلیزاسیون هم مورد نیاز است.
  • با توجه به حساسیت روش های پرستاری، تنها مراکزی که به طور رسمی مورد تایید وزارت بهداشت هستند و پرستاران حرفه ای دارند می توانند این کار را انجام دهند. پس در این اقدامات به افراد غیرحرفه ای اعتماد نکنید.
  • اگر بیمار به خدمات دیگری مانند اعزام پرستار سالمند به منزل نیاز داشت، باید از قبل به مرکز اطلاع داده شود تا هر دو پرستار در دسترس باشند و بتوانید از خدمات و تخفیفات دیگر مرکز استفاده کنید.

مزایای مهم سرم تراپی در منزل به جای رفتن به مراکز درمانی

مزایای مهم سرم تراپی در منزل به جای رفتن به مراکز درمانی

قبلا فقط بیمارستان ها و مراکز بهداشتی سرم تراپی انجام می دادند. اما امروزه مراکز زیادی وجود دارند که می توانند این کار را در خانه و با مجوز وزارت بهداشت انجام دهند. در سال های اخیر، استفاده از خدمات سرم تراپی در منزل به دلیل مزایای زیر به سرعت رشد کرده است:

راحتی و آرامش بیشتر: بدون شک خانه برای همه آرامش بخش ترین و راحت ترین مکان است. با انجام سرم درمانی در منزل شخصی، فرد لازم نیست مسافت های زیادی را طی کرده و با صرف وقت و هزینه زیاد این کار را انجام دهد .

اتلاف وقت کمتر: در این حالت فرد مجبور نیست به مرکز درمانی مراجعه کند و نوبت خود را در آنجا منتظر بماند؛ زیرا در خانه با یک پرستار این کار به احتی و بدون فوت وقت انجام می شود.

شبانه روزی بودن خدمات: بیرون رفتن در شب و یافتن محل مراکز شبانه روزی با چالش هایی مواجه است. اما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای سرم تراپی از پرستار در منزل استفاده کنید.

افزایش ایمنی در برابر بیماری ها: دوران کرونا به ما نشان داد که بیماری های عفونی چقدر می توانند خطرناک باشند. این بیماری ها همیشه هستند و خواهند بود. پس با نرفتن به مراکز درمانی شلوغ و ماندن در خانه می توان خطر ابتلا به آن ها، را کاهش داد.

 

آیا تزریق سرم به تزریقاتی نامعتبر و ناآشنا درست است؟

همانطور که می دانید بعضی اوقات پیش می آید که از سرم برای رساندن مواد مغذی، ویتامین ها، مایعات و… به بدن استفاده کنیم. اما تزریق آن از عهده هر فردی خارج است! اغلب مردم می خواهند تزریقات را در خانه انجام دهند، اولین راهی که برای یافتن پرستار به ذهن آن ها می رسد این است که از بین آشنایان خود کسی را انتخاب کنند.

با این حال، از آنجایی که تزریق سرم بسیار مهم است و یک اشتباه می تواند مشکلات جدی ایجاد کند. این کار باید توسط یک فرد متخصص و قابل اعتماد انجام شود.

برای دریافت این خدمات بهتر است از مراکز و سازمان های معتبر و دارای مجوز کمک بگیرید. معمولاً این سازمان ها رضایت مشتری و نظارت بالایی بر عملکرد کارکنان خود دارند.

خدمات پرستاری ارسطو نیز به عنوان، پلتفرم خدمات پرستاری و پزشکی، آماده ارائه این سرویس، و سایر خدمات مراقبتی مثل پرستار کودک در منزل، اعزام پرستار سالمند به منزل ، اجاره دستگاه اکسیژن ساز و … است.

 

قیمت سرم تراپی در منزل

قیمت سرم تراپی در منزل

مراکز مختلف بسته به سیاست کلی خود قیمت خدمات را با توجه به شرایط بیمار تعیین می کنند. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بر قیمت ها تأثیر بگذارد مانند:

  • دوری یا نزدیکی مرکز خدماتی
  • کیفیت ارائه خدمات
  • ارائه چند خدمت همزمان
  • اورژانسی بودن خدمات
  • ایجاد موارد خاص

contact-button-arastoo

سخن آخر

شما باید به دنبال یک مرکز معتبر برای سرم تراپی در منزل باشید. موسسه ای با تیمی قوی و مجرب که خدمات پرستاری را ارائه می دهد. پرستاران مجرب و متخصص در خدمات پرستاری ارسطو به شما کمک می کنند تا سرم تراپی را به سادگی و بدون هیچ مشکلی در منزل خود انجام دهید. این پرستاران نه تنها برای تزریق سرم تا حد حرفه ای آموزش دیده اند، بلکه به طور لحظه ای پاسخ بدن بیمار را به سرم تحت نظر دارند.

علاوه بر این، تزریق در منزل باعث کاهش هزینه های پذیرش و رفت و آمد به مراکز درمانی می شود. اگر به دنبال موسسه ای معتبر برای تزریق سرم در منزل با ترس و استرس در مرورگر خود هستید، به یاد داشته باشید که با کمک ما نیازی به نگرانی نیست. متخصصان ما همیشه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

 

 

 

عنوان های جستجو شده برای این مطلب:

  • https://nurse21 com/سرم-تراپی-در-منزل/
درباره مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *