برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
18 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 0 دیدگاه

قیمت خدمات پرستاری در منزل تهران

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

ارسطو با یک کادر متخصص و مجرب، خدمات پرستاری و مراقبتی را در تمام مناطق تهران و کرج به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد. هدف ما ارائه بهترین خدمات با حفظ کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان است.

برای ارائه قیمت مناسب، ما عوامل تاثیرگذار را در نظر می گیریم. این عوامل شامل مدت زمان درخواست سرویس، خدمات درخواستی، محدوده محل سکونت و وضعیت روحی و جسمی فرد تحت مراقبت می باشد.

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت به سالمندان، کودکان و همه افرادی است که به دلایلی به مراقبت و پرستاری نیاز دارند. با استفاده از پرستاران و مراقبان مجرب و آموزش دیده، ما برای شما این امکان را فراهم می کنیم تا با آسودگی و اطمینان، بهترین خدمات را انتخاب کنید.

قیمت خدمات پرستاری در منزل تهران

قیمت خدمات پرستاری در منزل تهران

در حال حاضر، خدمات بالینی و پزشکی بسیاری بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی در منزل ارائه می‌شوند، که این امر باعث کاهش نیاز بیمار به جابجایی بین منزل و مرکز درمانی می‌شود. این خدمات بالینی و پزشکی، اکثراً توسط پزشکان متخصص و تحت نظارت آنها ارائه می‌شوند و یکی از مزایای این سرویس‌ها، تمرکز پزشک و پرستار بر روی فرد تحت درمان است. با کادری مجرب و متخصص، خدمات بالینی پزشکی ارسطو به صورت شبانه‌روزی در خدمت شما هستند و شامل انواع خدماتی مانند پزشک عمومی، پزشک متخصص، فیزیوتراپی و … می‌باشد.

مطالعه کنید: پرستار سالمند ویلچری

تعرفه‌های خدمات پرستاری در منزل و عوامل مؤثر بر آن

 نوع و تعداد خدمات مورد نیاز

یکی از عواملی که بیشترین تأثیر را بر قیمت خدمات پرستاری در منزل دارد، تعداد و نوع خدماتی است که مورد نیاز شخص محتاج است؛ زیرا این موضوع به میزان کار پرستار و مدت زمانی که برای ارائه خدمات به شخص محتاج صرف می‌شود، بستگی دارد.

به عنوان مثال، قیمت خدمات پرستاری در منزل برای یک سالمند که نیاز به خدمات حمل و نقل و کمک در کارهای اساسی خانه دارد، قابل مقایسه با قیمت خدمات پرستاری برای یک سالمندی نیست که نیاز به کمک در تمام فعالیت‌های روزمره‌اش دارد، از جمله حمام کردن، خوردن، مصرف دارو و غیره.

تاثیر ساعات کاری

هزینه خدمات پرستاری در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله تعداد ساعات کاری پرستار، زمانی که بیمار یا سالمند به کمک پرستار نیاز دارد.

مسافت بین خانه درخواست کننده و پرستار

همچنین فاصله مکانی بین درخواست کننده خدمات و پرستار، هزینه رفت و آمد را بالا می برد. فاصله و موقعیت جغرافیایی بین محل درخواست خدمات پرستاری و مکان پرستار نیز یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر هزینه خدمات پرستاری در منزل است. به عبارت دیگر، هرچه فاصله بین درخواست کننده و پرستار بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل پرستار نیز بیشتر خواهد بود.

مطالعه کنید: پرستار کودک در منزل

 تخصص پرستار در هزینه خدمات پرستاری در منزل

تخصص و مهارت پرستار در منزل، تأثیر مهمی بر هزینه خدمات پرستاری دارد. برخی افراد به دلیل شدت ناتوانی و بیماری‌های خاص، به خدمات خاص و ویژه پرستاری نیاز دارند که در این شرایط، پرستاران با تخصص بالا و مجرب باید مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، برای اطمینان از ایمنی بیماران و تجویز صحیح داروها، استفاده از پرستار با مهارت و تخصص لازم ضروری است. از طرفی، پرستاران با مهارت و تخصص بالا به طور معمول هزینه بیشتری نسبت به پرستاران عمومی دارند.

مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل تهران

مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل تهران

با استفاده از خدمات پرستاری در منزل، می‌توان به بهترین شکل مراقبت از اعضای خانواده که به دلیل بیماری یا سالمندی نمی توانند از خود مراقبت کنند یا کارهای شخصی خود را انجام دهند، انجام داد. در صورتی که شما نیز شاغل هستید، این وضعیت ممکن است چالش برانگیز باشد. به همین جهت، استفاده از خدمات یک شرکت پرستاری معتبر می‌تواند مزایای فراوانی برای شما داشته باشد. از جمله مزایای این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تسهیل و بهبود سریعتر بیماری عزیزتان
– راحتی خیال شما در مورد تنها نبودن بیمار یا سالمندتان و اطمینان از امنیت وی
– کمک به بیمار یا سالمند در انجام فعالیت‌های روزانه و ورزش
– نظارت مجربانه پرستار بر رژیم غذایی، مصرف غذا و داروهای مصرفی
– کنترل بیماری‌هایی مانند فشار خون و قند خون توسط پرستار حرفه‌ای
– حفظ آسایش و استقلال بیمار یا سالمندتان با مراقبت از وی در خانه
– کاهش نیاز شما و عزیزتان به مراجعه به مراکز درمانی

مطالعه کنید: پرستار خانم جهت سالمند 

ارسطو معتبر ترین خدمات پرستاری در منزل تهران

پلتفرم ارسطو به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم های خدمات پرستاری در منزل در تهران، با توجه به نیاز شما به مراقبت از عزیزانتان، این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و با اعتماد به نفس خدمات پرستاری مورد نیازتان را در منزل دریافت کنید. این پلتفرم با ارائه خدمات پرستاری با کیفیت و متناسب با نیاز شما، تلاش می کند تا زندگی شما را راحت تر کند. برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل از ارسطو، می توانید به سایت آن مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02177261673 تماس بگیرید تا از خدمات این پلتفرم استفاده کنید.

عنوان های جستجو شده برای این مطلب:

  • https://nurse21 com/قیمت-خدمات-پرستاری-در-منزل-تهران/
درباره مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *