برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
18 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 2 دیدگاه

همراه بیمار در بیمارستان​

زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

همراه بیمار در مراکز درمانی

همراه بیمار در بیمارستان

اقامت بیمار در مراکز درمانی به مراقبت‌های ویژه و همراه مداوم نیاز دارد، اما به دلیل تعداد زیاد بیماران و کمبود نیروی پرستاری، این نیاز به‌طور کامل برآورده نمی‌شود. در این مواقع، حضور همراه با بیمار در مراکز درمانی امری ضروری است.

حضور همراه بیمار در بیمارستان یا منزل، برای کنترل وضعیت بیمار و بهبود فرایند بهبودی بسیار مفید است. تجربه و دانش همراه با توانایی‌های همراه، او را قادر می‌سازد تا در شرایط حساس و وضعیت‌های اورژانسی اقدامات مناسب را انجام داده و به فراهم شدن حس آرامش در بیمار و خانواده‌اش کمک کند.

در صورتی که عزیزان شما در بیمارستان یا بخش اورژانس بستری شده‌اند و شما به دلیل کمبود وقت یا تجربه کافی نمی‌توانید به آنها مراقبت کافی ارائه دهید، پلتفرم خدمات پرستاری ارسطوبا تیمی مجرب و آموزش‌دیده آماده است تا خدمات همراه بیمار در مراکز درمانی یا منزل به شما و عزیزانتان ارائه دهد.

مقاله مهم دیگر را مطالعه کنید: پرستار خانم جهت سالمند

چرا نگران دریافت خدمات همراه بیمار از ارسطودر منزل باید باشم؟

با همراهان بیمار ارسطو، شما از کارکنان حرفه‌ای و آموزش‌دیده‌ای برخوردار خواهید بود که در انجام وظایف شخصی و روزانه بیمار به شما کمک می‌کنند. آنها در فعالیت‌هایی مانند استحمام، به دست آوردن به دستشویی، تعویض لباس و غیره به شما کمک می‌کنند و در شرایط اضطراری نیز، وضعیت عزیزتان را به موقع به خدمات اورژانس و شما اطلاع می‌دهند. پس بدون هیچ نگرانی و استرسی، مراقبت از عزیزتان را به ما بسپارید.

برخی از ویژگی‌های پلتفرم خدمات پرستاری ارسطوعبارتند از

1. نیروهای با تجربه و مهارت بالا
2. کیفیت بالا در ارائه خدمات
3. قیمت مناسب برای خدمات ارائه شده
4. احراز هویت کامل نیروها
5. اعزام نیروها از نزدیکترین منطقه
6. ارزیابی دوره‌ای عملکرد نیروها

استخدام همراه بیمار در بیمارستان و منزل

در تلاش برای سهولت‌بخشی در خدمات به بیماران در بیمارستان و منزل، شما دیگر نیازی ندارید نگران تقسیم وقت بین همراه بیمارتان و شغل خود باشید. پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی ارسطوبا بهره‌گیری از همراهان با تجربه و با کیفیت بالا و با بهترین قیمت، سرویس همراه بیمار در بیمارستان و منزل را برای شما عزیزان ساکن تهران و کرج فراهم می‌کند. شما تنها کافی است درخواست خود را از طریق اپلیکیشن یا وبسایت ارسطوثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرویس همراه بیمار در منزل و بیمارستان، میتوانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

در کنار بیمار، همراه بیمار نقشی مهم و حیاتی را ایفا می‌کند. این فرد، که از عزیز بیمار شما در محیط خانه یا بیمارستان مراقبت می‌کند، به عنوان یک همراه حاضر است تا با دانش و تجربه خود به مراقبت و پشتیبانی از سلامت و جان عزیز بیمارتان کمک کند.

همراهان بیمار در بیمارستان

در مورد همراهان بیمار در بیمارستان، بسیاری از بیماران نیازمند مراقبت‌های پزشکی بیشتری هستند و به همین دلیل در بیمارستان بستری می‌شوند. در این موارد، خانواده و همراهان بیمار نقش مهمی را در مراقبت و پشتیبانی ایفا می‌کنند. همراه بیمار در بیمارستان علاوه بر کمک به بیمار در انجام کارهای شخصی، مسئولیت دارد کوچکترین تغییر در شرایط بیمار را به پزشک و پرستاران اطلاع رسانی کند. تحصیلات و مهارت همراه بیمار در این موارد بسیار مهم است و باید در یکی از زمینه‌های سلامت، درمان و پرستاری تحصیل کرده باشد. معمولاً همراه بیمار در بیمارستان باید به صورت شبانه روز در کنار بیمار باشد و از ایجاد شرایط سخت برای بیمار جلوگیری کند.

مطالعه کنید: پرستار سالمند خانگی

همراه بیمار در منزل

همراه بیمار در منزل، این خدمت می‌تواند به بیمار و خانواده او آرامش و آسایش بیشتری بخشیده و روند بهبودی بیمار را تسریع کند. با استفاده از سرویس همراه بیمار در منزل، بیمار در محیط خانه احساس آرامش و امنیت بیشتری می‌کند و این تأثیر مثبتی بر روی روند بهبودی او دارد.

از طرف دیگر، خانواده نیز با حضور همراه بیمار در منزل، به وظایف شغلی و شخصی خود با اطمینان خاطر بیشتری می‌رسند و نیازی به رفت و آمد مکرر به مراکز درمانی ندارند. همچنین، استخدام همراه بیمار در منزل منجر به کاهش هزینه‌های مراقبتی و هزینه‌های بیمارستانی می‌شود.

برای یک همراه بیمار خوب در بیمارستان، ویژگی‌هایی مانند درک کامل از اصطلاحات پزشکی و روش‌های درمان، آگاهی از کمک‌های اولیه و روش‌های CPR، رویکرد همدلانه و اولویت‌بندی سلامت و رفاه بیمار، مسئولیت پذیری و عمل به‌صورت مستقل، مهارت‌های مدیریت زمان و قدرت بدنی و استقامت مناسب برای حمایت فیزیکی از بیمار، بسیار مهم هستند.

صفات و مهارت‌های همراه بیمار در یک بیمارستان خوب

علائمی که نشان می_دهد سالمندان به پرستار شیفت شب نیاز دارند

یک همراه بیمار حرفه‌ای و آموزش‌دیده باید برخی از ویژگی‌ها را داشته باشد:

1. داشتن درک کامل از اصطلاحات پزشکی، بیماری‌ها و روش‌های درمان.
2. آشنایی کامل با کمک‌های اولیه و روش‌های CPR و توانایی اجرای صحیح آنها در صورت لزوم.
3. برخورد همدلانه و تمرکز بر سلامت و راحتی بیمار را به عنوان اولویت قرار دادن.
4. تعهد و پذیرش مسئولیت در انجام وظایف بدون نیاز به نظارت.
5. توانایی مدیریت زمان و رعایت ترتیب و انضباط در انجام وظایف.
6. داشتن قدرت بدنی و استقامت بالا تا در صورت لزوم بتواند به بیمار حمایت فیزیکی ارائه دهد.

این ویژگی‌ها و مهارت‌ها، در یک همراه بیمار خوب برای ارائه خدمات بهتر و حمایت مؤثرتر از بیماران بسیار اهمیت دارند.

همراه بیمار آقا و خانم

بسیاری از خدمات پرستاری شرکت‌ها به منظور راحتی بیمار و خانواده، خدمات همراه بیمار زن و همراه بیمار مرد را ارائه می‌دهند؛ بنابراین، بر اساس نیاز و راحتی بیمار، شما می‌توانید از هر یک از این ارائه‌دهندگان خدمات استفاده کنید.

پرستاری در منزل برای بیمار

پرستاری در منزل به معنای استفاده از یک تخصصی و متخصص با تجربه در زمینه نگهداری، مراقبت و پرستاری بیمار در محیط منزل است که خدمات پرستاری و مراقبتی را در منزل ارائه می‌دهد.

با توجه به شلوغی و آلودگی محیط بیمارستان و راحتی بیشتر بیمار در منزل، استخدام پرستار در منزل اهمیت زیادی دارد و خانواده‌ها ترجیح می‌دهند بیمار را در خانه نگهداری کنند تا از آرامش بیشتری برخوردار شوند. همچنین، بسیاری از افراد تجربه و تخصص لازم برای مراقبت از بیماران و عزیزان خود را ندارند.

پرستاری در منزل خدمات تخصصی را براساس شرایط بیمار و توصیه‌های پزشک به بیمار ارائه می‌دهد. پرستار در منزل با پزشک و خانواده بیمار در تماس است و به ارزیابی مداوم نشانه‌های حیاتی و وضعیت سلامتی بیمار در محیط منزل می‌پردازد و با توجه به برنامه زمانی تعیین شده توسط خانواده، در منزل حضور می‌یابد؛ این خدمات ممکن است به صورت روزانه یا شبانه‌روزی ارائه شود.

هزینه همراه بیمار در بیمارستان

مبلغ مرتبط با همراه بیمار در بیمارستان توسط نظام پرستاری و وزارت بهداشت تعیین می‌شود، اما این هزینه ها بسته به شرایط و نیازهای بیمار و خانواده‌اش متغیر است.

اکنون به معرفی عوامل مهم برای تعیین هزینه همراه بیمار در بیمارستان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

1. ساعات همراه بیمار:
یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه همراه بیمار در بیمارستان، مدت زمانی است که همراه بیمار باید در کنار بیمار بماند. به عنوان مثال، برخی خانواده‌ها برای چند ساعت در روز به همراه بیمار نیاز دارند و برخی نیز نیازمندی‌های شبانه روزی برای همراه بیمار دارند. بنابراین، هزینه همراه بیمار بسته به مدت زمانی که عزیزتان در بیمارستان همراهی می‌شود، متفاوت است.

2. نوع همراهی و مراقبت بیمار:
دیگر عامل مؤثر در هزینه همراه بیمار در بیمارستان، شرایط بیمار، نوع بیماری و نیاز به مراقبت است. این نیاز ممکن است شامل نیاز به مراقبت تخصصی یا فقط حضور و همراه با بیمار در مواقع ساده باشد.

3. خدمات متناسب با شرایط بیمار:
یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر هزینه همراه بیمار در بیمارستان، خدماتی است که برای بیمار ارائه می‌شود. به عنوان مثال، آیا بیمار برای مصرف دارو و غذا به کمک نیاز دارد؟ آیا به لگن نیاز دارد یا می‌ تواند به تنهایی بلند شود و حرکت کند؟ آیا برای تعویض لباس و استحمام به کمک نیاز دارد؟

بنابراین، قیمت همراه بیمار در بیمارستان وابسته به درخواست و نیازهای شما و عزیزانتان است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از استخدام همراه بیمار، شرایط و نیازهای او را بپرسید و او را در جریان نیازهای بیمارتان قرار دهید تا در آینده با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

مطالعه کنید: نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

 فاصله بیمارستان تا محل زندگی همراه بیمار و تأثیر آن بر حقوق همراه

بخش اول: تأثیر فاصله بیمارستان و محل زندگی همراه بر حقوق همراه بیمار

مسافت بین بیمارستان و همراه بیمار به طور قابل توجهی بر حقوق و مزایای همراه دارد. زیرا هرچه بیمارستان از محل زندگی همراه دورتر باشد، هزینه‌های مرتبط با رفت و آمد و نقل‌وانتقالات نیز افزایش می‌یابد.

در ارتباط با حقوق همراه بیمار، فاصله بیمارستان و محل زندگی همراه بسیار مهم است. فاصله طولانی میان این دو، هزینه رفت و آمد همراه را افزایش می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، با کارشناسان پلتفرم خدمات پرستاری ارسطودر تماس باشید. همچنین وظایف همراه بیمار شامل مراقبت‌های مختلفی است که در بیمارستان و منزل ارائه می‌شود. نیاز به گرفتن علائم حیاتی بیمار، جمع‌آوری نمونه‌های آزمایشگاهی، کمک در جابه‌جایی و رفت و آمد، کمک در کارهای روزمره و حمایت از تغذیه بیمار و دیگر وظایفی که باید به آنها توجه شود.

بخش دوم: وظایف همراه بیمار و اهمیت آن‌ها

وظایف و خدماتی که همراه بیمار ارائه می‌دهد، بسیار متنوع است و شامل انجام کارهای روزمره زندگی تا کمک‌های پزشکی می‌شود. برخی از وظایف همراه بیمار در بیمارستان و منزل عبارتند از: گرفتن علائم حیاتی بیمار، کمک در جمع‌آوری نمونه‌های آزمایشگاهی، کمک در جابه‌جایی و رفت و آمد بیمار، کمک در کارهای روزمره مانند حمام کردن و لباس پوشیدن، کمک به بیماران برای راه رفتن یا ایستادن، مراقبت و تغذیه بیمار، آموزش استفاده از وسایل و تجهیزات پزشکی، نظارت بر تجویز دارو، کمک در تغییر وضعیت بیمار برای جلوگیری از زخم بستر، و اطلاع‌رسانی به پرستاران و دکتر بیمار در مورد وضعیت غیرعادی بیمار.

دلایل استخدام همراه بیمار در بیمارستان و منزل

اهمیت مهارت‌های حرفه‌ای:
در مراقبت و درمان بیماران در بیمارستان و منزل، لازم است اعضای خانواده مهارت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند. اما بیشتر اعضای خانواده این مهارت‌ها را ندارند. استخدام همراه بیمار حرفه‌ای و آموزش‌دیده بهترین راه حل است. با استخدام همراه بیمار، امنیت و سلامتی بیمار تضمین می‌شود و استرس اعضای خانواده نیز به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مشغله کاری و عدم وقت کافی:
یکی از دلایل رایج برای استخدام همراه بیمار، مشغله‌های کاری و برنامه‌های روزانه اعضای خانواده است. در این شرایط، استخدام همراه بیمار به منظور همراهی و مراقبت بهتر از بیمار و تمرکز بر کارهای شخصی بسیار لازم است.

عدم توانایی جسمی برای مراقبت:
در صورتی که به عنوان عضو خانواده نمی‌توانید به دلیل بیماری و ناتوانی جسمی به بیمار در بیمارستان حضور پیدا کنید یا به او در جابه‌جایی و حمل‌ونقل کمک کنید، استخدام همراه بیمار با تجربه و توانمند می‌تواند به شما کمک کند تا سلامت خود و بیمارتان را حفظ کنید.

ساعت کار همراه بیمار:
همراه بیمار می‌تواند به صورت ساعتی و شبانه‌روزی در بیمارستان یا منزل مراقبت کند. بنابراین، برای هر ساعتی در روز یا به صورت شبانه‌روزی، سرویس همراه بیمار در همه شرایط در دسترس است.

با استفاده از استخدام همراه بیمار، شما به راحتی می‌توانید در زمان نیاز به همراهی و مراقبت از بیمار خود، به کسی با تجربه و مهارت مراجعه کنید که بهترین مراقبت و راهنمایی را برای شما فراهم کند.

 همراه بیمار در بیمارستان های تهران و کرج

در زمان بستری شدن بیماران در بیمارستان های تهران و کرج، ارسطو به عنوان یک سرویس همراه و  مراقبت از بیمار شما آماده هر گونه خدمات رسانی را دارد.

بیمارستان های تهران که همراه بیمار در آنها اعزام می‌شوند عبارتند از: بیمارستان تهران، بیمارستان میلاد، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان دی، بیمارستان ضیائیان، بیمارستان مفرح، بیمارستان مهر، بیمارستان جامع محب یاس، بیمارستان نوید، بیمارستان شریعتی و بیمارستان ابن‌سینا و …

همچنین، بیمارستان های کرج که همراه مریض در آنها اعزام می‌شوند عبارتند از: بیمارستان امام خمینی، بیمارستان قائم (عج)، بیمارستان کسری، بیمارستان البرز، بیمارستان کمالی، بیمارستان حضرت علی (ع)، بیمارستان شهید دکتر باهنر، بیمارستان دکتر علی شریعتی، بیمارستان مریم و …

مناطق پوشش دهی ارسطو: خدمات حمایتی برای شما

 

معمولاً ارسطوبا مراکز و موسسات خدمات پرستاری در منزل در سراسر کشور همکاری می‌کند. وقتی شما درخواست خدمات را از طریق سایت، اپلیکیشن و سایر راه‌ها ثبت می‌کنید، تیم ارسطوبرای هماهنگی‌های لازم و ارجاع درخواست شما به مراکز مربوطه، با شما تماس خواهد گرفت. آنها به شما در انتخاب موسسات مناسب و متناسب با نیازهایتان کمک خواهند کرد.

 خدمات همراه بیمار در تهران

اگر در تهران زندگی می‌کنید و برای همراهی با عزیزانتان در بیمارستان شرایط مناسبی ندارید، نگران نباشید! ارسطوخدمات همراه با بیمار در بیمارستان و همراه با بیمار در منزل را در تهران ارائه می‌دهد. بدون توجه به محل زندگیتان در تهران، ارسطواز تمام مناطق و محله‌های این شهر پشتیبانی می‌کند. برای دریافت خدمات، کافی است درخواست خود را در سایت ثبت کنید و منتظر شوید تا تیم ارسطوبا شما تماس بگیرد و خدمات را با کیفیت بالا به شما ارائه دهد.

خدمات همراه بیمار در کرج

اگر در هر نقطه‌ای از شهر کرج زندگی می‌کنید، می‌توانید برای همراهی با عزیزانتان در بیمارستان، خدمات یک پرستار ماهر و کارآمد را درخواست کنید. پس از ثبت سفارش، همکاران ما هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد و شما با اطمینان می‌توانید عزیزانتان را همراه با پرستاران متعهد و با اخلاق ارسطو به بیمارستان منتقل کنید.

 راهنمایی برای پیدا کردن همراه بیمار در بیمارستان

پرستار سالمند خانگی

نیاز به همراهی و مراقبت مداوم در طول بستری شدن در بیمارستان امری حیاتی است. در صورتی که اعضای خانواده قادر به انجام این وظیفه نباشند، بهتر است یک همراه با تجربه را برای کمک به بیمار در انجام کارهای شخصی در نزدیکی او قرار دهید.

اما در این مسیر، انتخاب همراه مناسب امری حائز اهمیت است. جست و جوی مناسب ممکن است در بین آشنایان و آگهی‌های مختلف پیچیدگی داشته باشد. در نظر داشته باشید که استفاده از پرستار با تجربه و تخصص برای عزیزان شما نسبت به پرستاران نا آگاه و تازه کار بهتر است. پرستار با تجربه می‌تواند اطلاعات لازم را به پزشک ارائه داده و نظارت دقیقی بر مصرف دارو داشته باشد. علاوه بر این، با شناخت بهتر ناتوانی‌های بیمار، به او در انجام کارها کمک کرده و با اخلاق خوب، حس بیمار را بهبود بخشد.

بنابراین، بهتر است از موسسات و مراکز خدمات پرستاری معتبر برای کمک به شما عزیزان استفاده کنید. این کار به شما امکان دریافت خدمات با کیفیت را می‌دهد و همچنین از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. ارسطوبه عنوان یک پلتفرم معتبر در زمینه خدمات پرستاری در منزل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. با استفاده از ارسطو، شما می‌توانید به راحتی به همراه بیمار مناسب دسترسی پیدا کنید و از خدمات با کیفیت بالا بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از سرویس همراه بیمار در بیمارستان یا منزل از طریق ارسطو

چرا همراه بیمار در بیمارستان یا منزل را از ارسطوبگیریم؟

استفاده از سرویس پرستار بیمار در بیمارستان یا منزل نیازمند دقت و انتخاب مراکز معتبر است. ارسطوبه عنوان یکی از معتبرترین و مجرب ترین پلتفرم‌های خدمات پرستاری در منزل، با موسسات خدمات پرستاری-مراقبتی معتبر همکاری دارد و ارائه دهنده خدمات گسترده‌ای مانند همراه بیمار در بیمارستان یا منزل و اعزام آمبولانس خصوصی است.

در ادامه، برخی از مزایای استفاده از همراهانی که توسط پلتفرم ارسطوبه منظور مراقبت و نگهداری از بیمارتان به خانه یا بیمارستان اعزام می‌شوند را معرفی می‌کنیم:

1. نیروی متخصص و با سابقه کار بالا
2. کیفیت بالا در ارائه خدمات
3. قیمت متناسب در خدمات
4. ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها
5. اعزام نیرو از نزدیک ترین منطقه
6. احراز هویت نیروها
7. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

بنابراین، اگر تخصص و مسئولیت همراه بیمار برای شما اهمیت زیادی دارد یا اگر می‌خواهید بهترین همراه را با قیمتی مناسب استخدام کنید، استخدام همراه بیمار در بیمارستان یا منزل از طریق ارسطوانتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. با اطمینان، ارسطو در همه شرایط پشتیبان شما خواهد بود، زیرا رضایت شما، سلامتی و بهبودی بیمارتان برای ما و پرسنلمان در اولویت قرار دارد.

 

 

عنوان های جستجو شده برای این مطلب:

  • تیوب سیلیکونی
درباره مدیر سایت

(02) دیدگاه

  1. سامان
    7 تیر 1402

    مطالبتون کاملا جامع و عالیست
    برقرار باشید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      11 تیر 1402

      ممنون از نظر ارزشمندتون

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *