برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
18 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 0 دیدگاه

مزایای خدمات پرستاری در منزل

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

مراقبت های بهداشتی در منزل

.پرستاری منزل یک رکن ویژه از پرستاری مبتنی بر جامعه است.

.مراقبت های کلی گرایانه و جامع در منزل از طریق مشارکت یک تیم چند رشته ای مشتمل بر پرستاران حرفه ای افرادی در مراقبت های در منزل فعالیت دارند /کاردرمان ها/فیزیوتراپ ها/گفتار درمان ها و پزشکان انجام میگیرد.

.ویزیت های منزل میتواند به صورت دوره ای انجام شود و پرستار میتواند به صورت تلفنی یا از راه اینترنت با مددجویان خود در فواصل ویزیت ها تعامل داشته یاشد.

.مداخلات پرستاری که در منزل انجام می شود عبارتند از :تزریقات /رساندن دارو از طریق ورید /تعبیه انواع سوند ها/درمان زخم فشاری /مراقبت از زخم / مراقبت از استومی/آموزش به بیمار و خانواده وی/استفاده کردن از تجهیزات پیچیده مثل دستگاه دیالیز و ونتیلاتور ها.

.جهت برقراری یک ارتباط موفق و موثر با بیمار پرستار باید در هر حیطه ای فعالیت دارد با دیدی غیر پیش داورانه با بیمار برخورد کرده و به عقاید و ارزش های وی احترام بگذارد حتی در مواقعی که با عقابد و ارزش های خود  وی در تضاد باشند.

.قبل از شروع بازدید از منزل پرستار باید فرم ارجاع بیمار و اطلاعات دیگر در مورد بیمار خود را نیز مطالعه نماید.

.اولین مرحله در بازدید از منزل تماس تلفنی با بیمار برای کسب اجازه و تنظیم زمان بازدید و گرفتن آدرس بیمار است .

.در طی نخستین بازدید که به طور معمول کمتر از یک ساعت به طول می انجامد .بیمار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و برنامه ریزی  جهت شروع و تداوم بازدید های بعدی انجام میشود .

.بررسی اولیه شامل ارزیابی بیمار محیط زندگی توانایی های وی در جهت انجام مراقبت از خود توانایی ها و امکانات خانواده برای حمایت و مراقبت از بیمار و لزوم استفاده از خدمات جانبی دیگر در بر حسب نیاززبیمار میباشد .

پرستار شبانه روزی سالمند

وقتی یکی از اعضای خانواده یا عزیزان ما در خانه بستری شده و نیاز به مراقبت پزشکی و پرستاری دارد، می‌توانیم به طور دقیق متوجه مزیت‌های ارائه خدمات پرستاری و ویزیت پزشک متخصص در منزل بشویم. این موضوع، وقتی که فرد بیمار سالمند باشد، بیشتر اهمیت پیدا می‌کند، زیرا مراقبت و نگهداری از سالمندان نیازمند دقت و رعایت اصول خاصی است. اگر بیمار برای مدت طولانی در بیمارستان بستری شود، بدون شک فضای استرس زا برای او ایجاد خواهد شد. به همین دلیل، خدمات پرستاری در منزل بهبود وضعیت بیمار را تسهیل می‌کند.

پرستار خانم سالمند

با استفاده از خدمات پرستاری در منزل، افراد می‌توانند راحتی و آسایش را در خانه خود تجربه کنند. اگر عزیزی از شما در شرایطی مانند جراحی یا بیماری مزمن قرار دارد، می‌توانید از خدمات پرستاری در منزل بهره ببرید. خدمات پرستاری در منزل شامل مراقبت از سالمندان در خانه، مراقبت از کودکان در خانه، ویزیت پزشک متخصص در منزل و غیره است و تنوع گسترده‌ای از خدمات را شامل می‌شود.

استفاده از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل به صرفه و زمان‌بردار است و به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه محسوب می‌شود. آمارها نشان می‌دهند که از هر سه نفر سالمند، دو نفر دارای یک یا چند بیماری مزمن هستند و نیاز به مراقبت از آنها امروزه ضروری است. اگرچه برای درمان بیماری‌های مزمن نیاز به هزینه و زمان در بیمارستان وجود دارد، اما مراقبت درمانی و بهداشتی همراه با ویزیت پزشک متخصص در منزل می‌تواند منجر به کاهش میزان بستری در بیمارستان برای سالمندان شود و بهبودی در بیماری‌های مزمن آنها را تسهیل کند.

ارسطو، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات پرستاری در منزل، پزشکی و مشاوره را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یافتن یکی از موسسات برجسته و برتر در ارائه خدمات پرستاری در منزل، پزشکی و مشاوره هستید، می‌توانید به ارسطو مراجعه کنید. این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا خدمات با کیفیت را با قیمت‌های عادلانه در اختیار افراد قرار دهد. همچنین، ارسطو با داشتن مجوزها و مدارک مورد نیاز، اطمینان می‌دهد که شما می‌توانید به آن اعتماد کنید. اگر نیاز به اطلاعات و آگاهی درباره مسائل پزشکی دارید، می‌توانید از وبسایت این مجموعه بازدید کنید و از اخبار و مقالات پزشکی آن مطلع شوید. همچنین، اجاره تجهیزات پزشکی نیز از خدمات محبوب ارسطو است که مراقبت و نگهداری بیمار را برای خانواده‌ها آسان‌تر می‌کند.

افراد زیر می‌توانند از خدمات پرستاری در منزل و ویزیت پزشک متخصص استفاده کنند:

– بیمارانی که در منزل نگهداری می‌شوند، می‌توانند از ویزیت پزشک متخصص و خدمات پرستاری در منزل بهره‌برند. این خدمات شامل پیگیری‌های روزمره، مراقبت اولیه، مراقبت پرستاری ماهر، مشاوره‌های تخصصی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی، مراقبت انتقالی، مراقبت از زخم با تغییر پوزیشن بیماران دارای زخم بستر، مشاوره تغذیه و بهداشت، و مشاوره دیابت می‌باشد.

– بیمارانی که مشکلات حرکتی نظیر ناتوانی یا آسیب‌دیدگی بخشی از بدن دارند، بیمارانی با مشکلات بینایی، بیمارانی که دسترسی به حمل و نقل ندارند، بیمارانی با مشکلات حافظه و مشکلات بهداشت روانی، نیاز ویژه به خدمات پرستاری دارند. همچنین، مراقبت از کودکان و سالمندان در منزل نیز نیاز به خدمات پرستاری دارد.

وظایف و خدمات پرستاران بهداشت حرفه ای

_مراقبت مستقیم

_اجرای برنامه های مختلف آموزشی

_آموزش رفتار های بهداشت فردی

_بررسی فشار خون قند خون شنوایی و بینایی

_تنظیم برنامه در جهت برآیند های بهداشتی خاص مانند تغذیه ی سالم ویا تمرینات منظم بدنی

فرآیند پرستاری

فرایند پرستری یک روش حل مشکل است که منظور رفع نیاز های بهداشتی و مراقبتی افراد استفاده میشود. اجزای اصلی فرایند پرستاری عبارتند از :بررسی/تشخیص/برنامه ریزی/اجرا و ارزیابی.

مرحلی تشخیص خود از دو مرحله تشکیل میشود :تشخیص پرستاری و مشکلات جانبی .فرایند پرستاری به شکل یک کل مطرح است که مراحل آن در ارتباط بر تعامل با یکدیگر هستند و نمیتوان آن ها را به طور کاملا جدا از هم فرض کرد .

پرستاری از بیماران تحت استرس

هدف اولیه در این بیماران اینست که بیماران از موقعیت تنش زا دور شود یا از تمام مکانیسم های دفاعی برای مقابله با آن کمک بگیرد .

1-حمایت از مکانیسم های دفاعی مشخص مانند استراحت

2-جلوگیری از تنیدگی روحی و جسمی بیشتر

3-تسکین ناراحتی

**نکته: مراقبت مهم در تنیدگی پیشگیری از تنیدگی است .

**نکته: رفتار های سازشی سبب تطبیق فرد با موقعیت خاص میشوند.در حالی که رفتار های تدافعی موجب میشوند که فرد خود را از موقعیت دور سازد .

قیمت پرستار تمام وقت

قیمت پرستار تمام وقت

مراقبت های پرستاری از بیمار دچار ناتوانی

.افزایش آگاهی از نیاز های افراد دچار ناتوانی موجب ایجاد تغییرات و بهبود دسترسی به منابع و ایجاد تسهیلاتی برای رفع نیاز های آنان میشود.

.باید از بیماران سوال شود که ترجیح میدهند چگونه کار های روزانه را انجام دهند . وسایل کمکی مورد نیاز آن ها باید در دسترس باشد.

.نحوه چیدن وسایل اتاق باید با بیمار برنامه ریزی شده باشد و نظر او مورد توجه قرار گیرد . در صورتی که بیمار دچار کاهش شنوایی یا اختلال در برقراری ارتباط در بیمارستان بستری میشود برقراری ارتباط با او بسیار ضروری است .

نقش پرستار در حمایت از کودک و خانواده او

برای درک و شناخت کودکان مشاهده نقش مهمی دارد زیرا کودکان دارای قدرت کلامی محدود میباشند . دقت در رفتار های کودک مانند وضعیت رشد و تکامل /چگونگی مراقبت های فیزیکی او از خود /مهارت زبانی کودک /فعالیت های بازی او چه در تنهایی و چه در میان گروه /عادت های خواب و خوراک از اصول کار مراقبت از کودکان است.

**نکته:هنگام بیماری کودک اعتقادات مذهبی و فرهنگی خانواده در نحوه مراقبت از کودک تاثیر گذاشته حتی میتواند در سرعت بهبودی کودک و پاسخ هر یک از اعضای خانواده نسبت به بیماری نقش قابل اهمیتی داشته باشد .

**نکته:برای اجرای بهتر تدابیر بهداشتی در مورد کودک پرستار باید در درجه اول بتواند با والدین بخصوص مادر ارتباط موثری برقرار کند .

پرستار شبانه روزی کودک

پرستار شبانه روزی کودک

پرستار شبانه روزی کودک

بررسی پرستاری درد

رایج ترین علت مراجعه به مراکز بهداشتی درد است که باعث افزایش مدت بستری شدن /طولانی تر شدن زمان بهبودی و نتایج ضعیف تر بیمار میشود .

در مواقع بررسی درد پرستار باید برای تعیین درد بیمار از از واژه هایی که خود بیمار به کار می برد اسستفاده نماید .

مراقبت پرستاری از بیمار مبتلا به درد

پرستار باید عوامل تاثیر گذار بر ماهیت حسی درد و شدت پاسخ های رفتاری را تغییر دهد

پاسخ های مناسب به رفتار ها و نگرش های بیمار درباره ی درد را تعیین کند .

برقراری ارتباط بین پرستار و بیمار و آموزش

فراهم کردن مراقبت جسمی

پرستاری سالمندان

یک پرستار عمومی ویا متخصص میباشد  که مراقبت های جامع پرستاری را در چهارچوب فرآیند پرستاری پایه  همراه با دانش تخصصی سالمندی به کارمیگیرد .

هدف پرستاری سالمندان شامل ارتقا و حفظ توانایی عملکردی سالمندان و کمک به آنان برای شناخت و تقویت توانایی هایشان به منظور حفظ حداکثر استقلال است.

پیری مترادف با بیماری نیست واثرات ناشی از پیری به تنهایی علت عمده ی ایجاد بیماری و بیماری زایی نیست . پیری یک فرایند انفرادی و چند جنبه ای  است .

خدمات پزشکی در منزل

یکی از مهم ترین خدماتی که میتواند توسط یک شرکت خدمات درمانی ارائه بشه قطعا خدمات پزشکی آن شرکت است . قطعا یکی از موعضلات خانواده هایی که بیماران دارای محدودیت حرکتی دارند مراجعه حضوری به پزشک است . حال به بررسی مزایای ویزیت پزشک در منزل میپردازیم :

*صرفه جویی در وقت

*صرفه جویی در هزینه رفت و آمد

*دوری از ابتلا به بیماری های عفونی شایع در بیمارستان

*سهولت استفاده برای سالمندان و بیماران

*خلاص شدن از صف های طولانی نوبت گیری

در این روز ها که به خاطر کرونا و آنفلوآنزا تا حد ممکن همه ی ما سعی داریم از محیط خانه بیرون نیاییم حضور پزشکان در محلی که ما حضور داریم امری حیاتی است و برای اینکه از بیمارستان ها و مراکز درمانی دوری کنیم بهتر است از این فرصتی که مرکز پرستاری ارسطو در اختیارتان قرار داده است استفاده کنید .

خدمات پرستاری ارسطو

مرکز خدمات پرستاری ارسطو با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهید بهشتی آماده خدمات رسانی 24 ساعته و مشاوره رایگان به شما عزیزان میباشد .

اهم خدمات مرکز به شرح زیر میباشد:

*نگهداری و مراقبت از سالمند و بیمار و کودک در منزل و بیمارستان.

*فیزیو تراپی /رادیولوژی /سونوگرافی و نوار قلب در منزل .

*انجام انواع تزریقات /وصل سرم/نمونه گیری و تنقیه در منزل توسط کارشناس پرستاری.

*درمان انواع زخم های مزمن دیابتی با پانسمان نوین /پلاسما درمانی /لیزر تراپی / لارو درمانی در منزل .

*اعزام آمبولانس برای جابجایی بیماران به کلیه مناطق تهران و استان های کشور .

*اجاره و فروش انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی از قبیل (ویلچیر/اکسیژن ساز/ساکشن/یای پپ/ونتیلاتور/تخت بیمارستانی/تشک مواج و …)

کادری مجرب و کارآزموده شرکت خدمات پرستاری ارسطو

تمامی کارکنان شرکت خدمات پرستاری ارسطو اعم از پزشکان /کارشناسان پرستاری /نگهدار سالمند و بیمار / کارشناسان تجهیزات پزشکی حداقل دارای 5سال سابقه در زمینه پزشکی  و پرستاری میباشند . شرکت خدمات پرستاری ارسطو  برای اطمینان خاطر هر چه بیشتر شما به عنوان ضمانت از نیرو های خود اصل مدارک شناسایی /چک / سفته / گواهی تحصیلی مربوطه و گواهی عدم اعتیاد درخواست کرده تا در صورت بروز هر اتفاقی از عواقب آن جلوگیری کند .

کارنامه درخشان شرکت خدمات پرستاری ارسطو

  • بیش 10 سال سابقه در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری
  • پروانه صلاحیت حرفه ای RN از وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی .
  •  دارای نمائ ملی E .
  • دارای تائیدیه بهداشت ازNEN هلند .
  • شرکت در دوره پیشرفته سلامت در دیابت diabets center novo nordisk استانبول .
  • شرکت در مسابقه بزرگ کارآفرینی میدون  و کسب رتبه دوم  دوره .

بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری

شرکت خدمات پرستاری ارسطو مفتخر است که از سال 89 تا این لحظه زیر نظر وزارت بهداشت و درمان گامی هر چقدر کوچک در مسیر آسایش و رفاه بیمار و سالمند شما هموطنان عزیز بردارد و احساس امنیت را در شما ایجاد کند .

مشاوران دلسوز ما در کلیه زمیته ها از جمله خدمات پزشکی پرستاری و بیمارستانی به صورت 24 ساعته آماده مشاوره رایگان و خدمات رسانی به شما عزیزان میباشند.

پشتیبانی شبانه روزی و نظارت مستمر

کارشناسان و مشاوران شرکت خدمات پرستاری ارسطو  آماده اند تا در هر ساعت از شبانه روز در کمترین زمان ممکن و در هر زمینه به شما مشاوره برسانند .

همچنین شرکت خدمات پرستاری ارسطو ضمانت میکند تا در صورت بروز هر مشکلی حین خدمات رسانی به شما پشتیبانی 24 ساعته برساند . به عنوان مثال اگر در زمان مقرر اجاره دستگاه اکسیژن ساز مشکل فنی برای دستگاه پیش بیاید کارشناس تجهیزات پزشکی موظف است تا در اولین فرصت برای تعمیر یا تعویض دستگاه در موعد مقرر اقدام نماید .

همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر شما و همینطور بررسی نقاط ضعف خودمان مشاوران شرکت در حین قرار داد  تماسی جهت رضایتمندی از خدمات شرکت با شما برقرار میکنند.

ارائه  خدمات حرفه نگهداری از بیماران و سالمندان

مراقبت و پرستاری شبانه روزی در منزل و بیمارستان از بیماران ویژه (ICU & CCU) همچنین بیماران بستری در بخش جنرال و داخلی در منزل و بیمارستان توسط کارشناسان زبده پرستاری .

 

 

 

درباره مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *