برترین مرکز خدمات پرستاری در ایران

تهران، خیابان مدنی شمالی، بالاتراز مترو سبلان،
کوچه رمضانی، پلاک29، واحد3
پشتیبانی 24/7
02177990001
پاسخگوئی شبانه روزی
اعزام نیرو در کمترین زمان
21 اسفند 1402 توسط مدیر سایت 0 دیدگاه

بیشترین درآمد پرستاران در کدام کشور است؟

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

بیشترین درآمد پرستاران در کدام کشور است

بیشترین درآمد پرستاران در کدام کشور است

شغل پرستاری یکی از چالش برانگیزترین و مهم ترین مشاغل در جامعه است. زیرا پرستاران وظایف مهمی را برای حفظ سلامت جامعه بر عهده دارند. برای کار در اکثر کشورهای جهان، پرستاران باید دوره خاصی را بگذرانند تا گواهینامه پرستار ثبت شده را دریافت کنند.

حقوق پرستاران با توجه به نوبت کاری و سطح کار آن ها متفاوت است. این عوامل بر درآمد این افراد چه محیط کار خصوصی و چه دولتی تاثیر می گذارد.

با این حال، کسب این عنوان مزایای بسیاری مانند حقوق مناسب، تنوع مهارت‌های موجود، آینده شغلی مطمئن را برای آنها به همراه خواهد داشت. گسترش بحران کرونا نیاز به پرستار را در بسیاری از کشورها افزایش داده و فرصت بی‌سابقه‌ای را برای مهاجرت آنها فراهم کرده است. پرستارانی که مدرک فوق لیسانس گرفته اند، حقوق بیشتری نسبت به کسانی که سمت و مدرک حرفه ای دارند، دریافت می کنند.

با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای خدمات پرستاری در منزل در کشورهای توسعه یافته گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در این مقاله بهترین کشورها بر اساس میانگین درآمد پرستاران را بررسی می کنیم.

 

دستمزد پرستار در عمان

کشور عمان در دهه ‌های اخیر تعداد زیادی بیمارستان و مراکز درمانی ایجاد کرده و به دلیل جمعیت کم و کمبود نیروی متخصص، شروع به جذب گروه‌هایی از کادر پزشکی و پرستاری کرده است. بنابراین نیاز به متخصصان پزشکی وجود دارد که فرصت بسیار خوبی را برای پزشکان، جراحان، پرستاران، ماماها و متخصصان این رشته برای دریافت ویزای کار در عمان ایجاد کرده است.

آیا از حقوق ماهانه پرستاران در عمان اطلاعی دارید؟

حقوق پرستار در عمان و درآمد ماهانه یکی از نکات بسیار مهم برای مهاجرت کاری به این کشور است، زیرا افرادی که تصمیم به مهاجرت دارند زندگی خود را از حالت عادی به ایده آل تغییر می دهند. درآمد پرستاری در عمان بسیار مهم است.

از آنجایی که کشور عمان نیاز به جذب پرستار و پزشک و افرادی دارد که در رشته های پیراپزشکی تحصیل کرده اند، می توان گفت که حقوق پرستاران در عمان تقریباً مناسب است.

میانگین حقوق پرستاران در عمان 450 تا 550 ریال (واحد رایج عمانی) در ماه است و در صورت داشتن تجربه کاری قابل قبول در زمینه کاشت مو تا 1000 ریال (در موارد نادر حتی بیشتر) می تواند دریافت کند.

لازم به ذکر است که این حقوق پرستاران و پزشکان در عمان بسته به تجربه و سطح مهارت فرد و محل استقرار پرستار متفاوت است.

حقوق پرستار در کانادا

حقوق و درآمد پرستاران کانادایی، هزینه های زندگی در کانادا، تاثیر عواملی مانند سن، جنسیت، تحصیلات و سابقه بر حقوق و درآمد پرستاران کانادایی، هرگونه مشکل مربوط به حقوق و درآمد این مقاله را به صورت تخصصی تحلیل و بررسی می کنیم تا اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما قرار دهیم. کانادا یکی از کشورهای پیشرو در جهان و یکی از مقاصد مورد علاقه پرستاران متقاضی مهاجرت از سراسر جهان است.

یکی از مهم ترین مواردی که افراد در انتخاب شغل و حرفه برای ورود به بازار کار به آن توجه می کنند، میزان حقوق و درآمدی است که از آن شغل و حرفه می گیرند. پرستاری یکی از مشاغلی است که نیاز به تجربه و تحصیلات دانشگاهی دارد.

یکی از مهم ترین مواردی که پرستاران هنگام رفتن به سر کار به آن توجه می کنند، حقوق و درآمد پرستاران کشور مورد نظر است. کانادا یکی از توسعه ‌یافته‌ترین کشورهای جهان است که به دلایلی مانند سلامت و امنیت اجتماعی، بیکاری کم، فرهنگ‌های متنوع و پیشرفت‌های علمی و فناوری، نیروی کار و… پرستاران بی‌شماری از سراسر جهان را به خود جذب می کند، البته پرستارانی که می خواهند وارد کانادا شوند باید شخصیت خوبی داشته باشند.

به طور کلی طبق اطلاعات به دست آمده میانگین حقوق یک پرستار در کانادا 89700 دلار کانادا در سال است. این حقوق را پرستاران مختلف با نژادهای گوناگون می توانند دریافت کنند و به راحتی با کسب این حقوق می توانند توان مالی خود را افزایش دهند.

پیشنهاد مطالعه: روش های نوین پرستاری

  دستمزد پرستار در دبی

دستمزد پرستار در دبی

امارات متحده عربی به حقوق بالای خود معروف است. این موضوع در مورد درآمد پرستاران در دبی نیز صادق است. متوسط ​​حقوق ماهانه یک پرستار در امارات متحده عربی 4021 درهم است.

اقامت پرستار در دبی یک گزینه بسیار خوب و سودمند برای متقاضیان کشورهای دیگر است. طبق آمار سالانه 12 میلیون نفر برای دریافت خدمات پزشکی به این کشور می روند. طرح میلیون دلاری وزیر بهداشت دبی این کشور برای ارائه خدمات بهداشتی پیشرفته به ثروتمندان موید این موضوع است.

کارفرمایان در دبی شرایط خاصی را برای جذب پرستار ارائه می کنند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

اقامت رایگان یا کمک هزینه مسکن برای پرستاران در دبی

40 روز مرخصی استحقاقی در سال برای پرستاران تمام وقت

کمک هزینه سفر به کشور خود

بورسیه تحصیلی برای فرزندان پرستار

کمک هزینه جابجایی

درآمد معاف از مالیات

بیمه سلامت

بیمه ی دندان پزشکی

در درخواست ثبت نام از تیم پرستاری یا ماماها، اگر به عنوان پرستار در یک تخصص خاص مشغول به کار هستید، باید تخصص خود را ذکر کنید. سایر تخصص های محبوب پرستاری در دبی عبارتند از: پرستار سالمند، سلامت روان، پرستاری کودک، پرستاری نوزادان و مراقبت های ویژه.

حقوق پرستار در آلمان

آلمان یکی از مقاصد مهم مهاجران به ویژه ایرانیان است. این کشور به دلیل مزایای فراوانی که دارد یکی از محبوب ترین کشورها در بین مهاجران است. افراد به دلایل مختلفی به این کشور مهاجرت می کنند، برخی برای بهره مندی از خدمات آموزشی با کیفیت و ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور، برخی برای کار و شغل، برخی برای سرمایه گذاری و برخی دیگر برای زندگی در این کشور نقل مکان کردند.

تعیین میزان دقیق حقوق و دستمزد پرستاران در آلمان کار آسانی نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از مهمترین عوامل عبارتند از محل یا منطقه کار، میزان سابقه پرستاری، نوع شیفت، شرایط کاری، نوع کار و….

اما در آلمان حداقل حقوق یک پرستار می تواند 1400 یورو باشد و بالاترین مبلغ را می توان 4800 یورو در نظر گرفت. اما میانگین حقوق ماهانه یک پرستار در آلمان 2800-3000 یورو در ماه است و میانگین حقوق سالانه حدود 35000 یورو است.

بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد حقوق پرستاران در آلمان مشخص شده است که 25 درصد پرستاران کمتر از 2100 یورو در ماه حقوق می گیرند و 75 درصد آنها بیش از 2100 یورو در ماه دریافت می کنند. همچنین 75 درصد از این افراد کمتر از 4200 یورو در ماه و 25 درصد از آنها بیش از 4200 یورو در ماه دریافت می کنند.

 

  حقوق پرستار در ایران

حقوق پرستار در ایران

پرستاری یکی از مشاغل مهم و پردرآمد در دنیاست. پرستاران وظایف مهمی مانند حفاظت از سلامت عمومی و فردی و مراقبت از بیماران و مصدومان را تا مرحله بهبودی بر عهده دارند. بحران شیوع ویروس کرونا در جهان نیاز به پرستار را در بسیاری از کشورها مخصوصا ایزان را افزایش داد. این شغل نیز مانند سایر مشاغل به عنوان مثال معلمی تعطیلات خاصی ندارد و به دلیل کمبود نیروی انسانی، افراد شاغل در این رشته مراحل طولانی را برای بازنشستگی طی می کنند.

هر ساله حقوق و دستمزد پرسنل پزشکی و پرستاری توسط شورای عالی کار در جدولی منتشر می شود که حداقل حقوق و مزایا، مرخصی های پایان سال، حداقل دستمزد روزانه، اضافه کار، معافیت های مالیاتی و … مشخص می شود.

درآمد در بخش بهداشت و درمان همواره یکی از جذاب ترین موضوعات در بازار کار بوده است. به گونه ای که بسیاری از افراد در انتخاب رشته به درآمد پزشکان و سایر متخصصان پزشکی توجه ویژه ای دارند.

در کنار موضوعاتی مانند حقوق و شرایط تحصیل در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و زنان و زایمان، موضوعاتی مانند پرستاری 1401، طرح حقوق پرستاری، حقوق دانشجویی پرستاری و حقوق پرستاری مورد توجه علاقه مندان به تحقیق و کار است. بر اساس نظرسنجی از 622 کارگر و شاغل در این حوزه، حقوق پرستاران در سال 1401 تعیین شد.

بر اساس گزارش افزایش حقوق کشوری سال 1401 میانگین حقوق پرستاران در تهران 7.4 میلیون تومان در ماه است. این در حالی است که یک پرستار در شهرهای بزرگ کشور در سال 1401 به طور متوسط ​​ماهیانه 1/8 میلیون تومان درآمد دارد.

نکته جالب در این گزارش حقوق پرستاران در شهرهای کوچک است. بر اساس گزارش فوق، متوسط ​​حقوق پرستاران در شهرهای کوچک حدود 8.6 میلیون تومان است.

سخن آخر

پرستاری یکی از با ارزش ترین و مهم ترین مشاغل دنیاست. یک پرستار نه تنها به افرادی که نیاز به کمک و مراقبت دارند کمک می کند، بلکه اگر در کشور مناسبی باشد، حقوق خوبی نیز دریافت می کند. در اکثر کشورهای جهان، پرستاران درآمد نسبتاً خوبی دارند، اما در مواردی هم هستند که پرستاران در آنها حقوق بیشتری نسبت به سایر کشورها دریافت می کنند.

رشته پرستاری مسئولیت ها و وظایف زیادی دارد و حرفه ای سخت به حساب می آید. اگر فردی نسبت به کار خود احساس مسئولیت نداشته باشد یا تمایلی به خدمت نداشته باشد، نمی تواند با شرایط سخت در رشته پرستاری مانند خستگی، تغییر شغل، استرس و … مواجه شود.

جدای از این مواقع به دلیل عدم آگاهی از حقوق پرستاران، بیماران توقعات زیادی دارند و گاه به درستی با آنها برخورد نمی شود.

 

عنوان های جستجو شده برای این مطلب:

  • https://nurse21 com/بیشترین-درآمد-پرستاران-در-کدام-کشور-اس/
  • https://nurse21 com/بیشترین-درآمد-پرستاران-در-کدام-کشور-اس/#:~:text=دستمزد پرستار در دبی&text=متوسط ​​حقوق ماهانه به این کشور می روند
  • https://nurse21 com/بیشترین-درآمد-پرستاران-در-کدام-کشور-اس/#:~:text=دستمزد پرستار در دبی&text=متوسط ​​حقوق ماهانه متحده عربی 4021 درهم است
  • مقایسه درآمد پرستاران ایران و دبی
درباره مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *